SMB3 Suomi Logo

Koopaling Patternit

W2

    • Tulikukka

      1. Pyramid, mo1: Ampuu heti, kävelee alas pysyy alhaalla hetken // !HUOM! hidas map tai putki nopeuttaa bron hyppäämistä alhaalta
      2. Pyramid, mo2: Ampuu heti, kävelee alas ampuu alhaalla heti // !HUOM! jos yhtään hidas map tai huono putki, kävelee heti alas, pysyy hetken ja hyppää
      3. Linnapiha mo1: Kävelee hieman ja ampuu, kävelee alas, pysyy hetken ja hyppää // !HUOM! jos hidas map tai huono putki tulee patterni 1.
      4. Linnapiha mo2: Ampuu heti, hyppää nopeasti alhaalla // !HUOM! jos pieni hidastus map tai putki, ampuu heti kävelee alas ja hyppää heti, jos vähän isompi hidastus (esim. noin 0.5 aitaa) patterni 2.
      5. Huijaus, mo1: Kävelee suoraan alas, pysyy hetken ja hyppää // !HUOM! jos lähes frame perfect map sekä putki, tulee patterni 2. Hidastuksesta pattern 6.
      6. Huijaus, mo2: Kävelee suoraan alas, alhaalla ampuu heti // Ei vaihdu pienestä hidastuksesta

      Sieni

      7. Pyramid, mo1: (Patterni 2) Ampuu heti, kävelee alas ampuu alhaalla heti // !HUOM! jos yhtään hidas map tai huono putki, kävelee heti alas, pysyy hetken ja hyppää / jos lähes frameperfect map ja putki niin tulee patterni 4
      8. Pyramid, mo2: (Patterni 6) Kävelee suoraan alas, alhaalla ampuu heti // Ei vaihdu pienestä hidastuksesta
      9. Linnapiha, mo1: (Patterni 1) Ampuu heti, kävelee alas pysyy alhaalla hetken // !HUOM! hidas map tai putki nopeuttaa bron hyppäämistä alhaalta
      10. Linnapiha, mo2: (Patterni 5) Kävelee suoraan alas, pysyy hetken ja hyppää // !HUOM! jos hidas map tai putki, patterni 6
      11. Huijaus, mo1: (Patterni 6) Kävelee suoraan alas, alhaalla ampuu heti // Ei vaihdu pienestä hidastuksesta
      12. Huijaus, mo2: Scammipatterni, kävelee heti reunalle ja hyppää reunalta. (Ei voi manipuloida järkevästi)
  • W4

    • Tulikukka

      1. Linnake, mo1: Kävelee seinää päin hetken aikaa, hyppää ylös // !HUOM! hidastus putkessa/mapissa nopeuttaa bron hyppäämistä ylös
      2. Linnake mo2: Kävelee seinää päin, hyppää ylös nopeasti / !HUOM! hidastus putkessa/mapissa nopeuttaa bron hyppäämistä ylös
      3. Linnapiha mo1: Hyppää heti, ampuu, kävelee seinää päin hetken ja hyppää ylös / !HUOM! noin .5s hidastus muuttaa hundopatterniksi
      4. Linnapiha mo2: Hyppää heti seinää vasten, kävelee seinää vasten kauan (ylemmältä tasolta kerkee ampuu 4x2 tulipalloa ennenkuin hyppää) / !HUOM! Pienikin hidastus muuttaa hundopatterniksi
      5. Linnake mo0: (HUNDOPATTERNI) ampuu heti, kävelee seinää vasten hetken ja hyppää ylös
      6. Linnapiha mo0: Hyppää eteen seinää vasten, hyppää heti taakse, kävelee seinää vasten ja on siinä hetken, hyppää ylös / !HUOM! hundopatternin voi manipuloida 1 aidan hidastuksella, mutta saman IGT saa hyvällä killillä ilman manippia
  • W5

    Tässä käytetään termiä "helppo patterni" se tarkottaa sitä, että fightiin tullessa voi ampua bossia heti aluksi paikallaan paljon ja täytyy vain varoa bron ammuksia

    • Tulikukka

      1. 5-8 mo1: (ragekill) Kävelee suoraan koroketta päin, pysyy siinä hetken ja hyppää / !HUOM! hidastus putkessa/inventoryssä nopeuttaa bron hyppäämistä joten mitä nopeammin saa käytettyä pilven sitä helpompi patterni on, 3,5 - 5 aidan hidastus manipuloi helpon patternin
      2. 5-8 mo2: Älä mene putkeen suoraan, siihen patterniin TODELLA vaikeaa tehdä firekill! Manipulointi 2,5 - 5 aitaa antaa helppoja patterneja.
      3. 5-8 mo4: (helppo patterni) ampuu heti, kävelee koroketta vasten, ampuu uudestaan, kävelee koroketta vastaan kauan, hyppää / !HUOM! Hidastus muuttaa patternia, mutta pysyy samana firekill helppo tehdä niihin.
      4. Linnapiha mo1: (helppo patterni) Kävelee koroketta vasten, ampuu matalalle heti kun pääsee siihen, kävelee koroketta vasten kauan / !HUOM! pieni hidastus (noin 1 aita) muuttaa patternin että ampuu ylös, ja hyppää nopeammin, jos enemmän hidastusta se nopeuttaa bron hyppäämistä.
      5. Linnapiha mo2: (helppo firekill) Ampuu heti ylös, kävelee koroketta vasten hetken, hyppää / !HUOM! Hidastus nopeuttaa bron hyppäämistä tai jos iso hidastus (noin 2+ aitaa) bro ei ammu ja hyppää korokkeelta nopeasti
      6. Linnapiha mo4: (patterni 1) Kävelee suoraan koroketta päin, pysyy siinä hetken ja hyppää. / !HUOM! hidastus putkessa/inventoryssä nopeuttaa bron hyppäämistä joten mitä nopeammin saa käytettyä pilven sitä helpompi patterni on, 3,5 - 5 aidan hidastus manipuloi helpon patternin
      7. 5-8 mo0: (hundopatterni) Kävelee koroketta päin hetken, hyppää sitten ylös. (helppo ragekill) // !HUOM! Hidastuksesta -> patterni 1
      8. Linnapiha mo0: (helppo patterni) Kävelee koroketta päin hetken, ampuu, kävelee koroketta päin noin 2.5s. // !HUOM! pieni hidastus aikaisuttaa ampumista

      Sieni

      9. 5-8 mo1: (Patterni 2) Älä mene putkeen suoraan, siihen patterniin TODELLA vaikeaa tehdä firekill! Manipulointi 2,5 - 5 aitaa antaa helpon patternin.
      10. 5-8 mo2: Älä mene suoraan putkeen, manipulointi 0.5 - 5 aitaa antaa helppoja firekill patterneja
      9. 5-8 mo4: (helppo patterni) Kävelee koroketta vasten, ampuu matalalle heti kun pääsee siihen, kävelee koroketta vasten kauan / !HUOM! pieni hidastus ei muuta patternia
      11. Linnapiha mo1: (Patterni 5) (helppo firekill) Ampuu heti ylös, kävelee koroketta vasten hetken, hyppää / !HUOM! Pieni hidastus ei muuta patteria
      12. Linnapiha mo2: (Patterni 1) Kävelee suoraan koroketta päin, pysyy siinä tosi pitkään, hyppää. Koska kävelee niin pitkään koroketta vasten voi luokitella helpoksi patterniksi, muista stompata bro ennenkuin se hyppää / !HUOM! Hidastus nopeuttaa bron hyppäämistä (noin 2 aidan hidastus tekee ragekillistä todella tiukan)
      13. Linnapiha mo4: (Patterni 2) Älä mene putkeen suoraan, siihen patterniin TODELLA vaikeaa tehdä firekill! Manipulointi 2,5 - 5 aitaa antaa helppoja patterneja.
      14. 5-8 mo0: (helppo patterni) Kävelee koroketta vasten, ampuu matalalle heti kun pääsee siihen, kävelee koroketta vasten kauan / !HUOM! pieni hidastus ei muuta patternia
      15. Linnapiha mo0: (Patterni 5) (helppo firekill) Ampuu heti ylös, kävelee koroketta vasten hetken, hyppää / !HUOM! Pieni hidastus ei muuta patteria