Koopaling Patternit
W2
Tulikukka
- 1. Pyramid, mo1: Ampuu heti, kävelee alas pysyy alhaalla hetken // !HUOM! hidas map tai putki nopeuttaa bron hyppäämistä alhaalta
- 2. Pyramid, mo2: Ampuu heti, kävelee alas ampuu alhaalla heti // !HUOM! jos yhtään hidas map tai huono putki, kävelee heti alas, pysyy hetken ja hyppää
- 3. Linnapiha mo1: Kävelee hieman ja ampuu, kävelee alas, pysyy hetken ja hyppää // !HUOM! jos hidas map tai huono putki tulee patterni 1.
- 4. Linnapiha mo2: Ampuu heti, hyppää nopeasti alhaalla // !HUOM! jos pieni hidastus map tai putki, ampuu heti kävelee alas ja hyppää heti, jos vähän isompi hidastus (esim. noin 0.5 aitaa) patterni 2.
- 5. Huijaus, mo1: Kävelee suoraan alas, pysyy hetken ja hyppää // !HUOM! jos lähes frame perfect map sekä putki, tulee patterni 2. Hidastuksesta pattern 6.
- 6. Huijaus, mo2: Kävelee suoraan alas, alhaalla ampuu heti // Ei vaihdu pienestä hidastuksesta
Sieni
- 7. Pyramid, mo1: (Patterni 2) Ampuu heti, kävelee alas ampuu alhaalla heti // !HUOM! jos yhtään hidas map tai huono putki, kävelee heti alas, pysyy hetken ja hyppää / jos lähes frameperfect map ja putki niin tulee patterni 4
- 8. Pyramid, mo2: (Patterni 6) Kävelee suoraan alas, alhaalla ampuu heti // Ei vaihdu pienestä hidastuksesta
- 9. Linnapiha, mo1: (Patterni 1) Ampuu heti, kävelee alas pysyy alhaalla hetken // !HUOM! hidas map tai putki nopeuttaa bron hyppäämistä alhaalta
- 10. Linnapiha, mo2: (Patterni 5) Kävelee suoraan alas, pysyy hetken ja hyppää // !HUOM! jos hidas map tai putki, patterni 6
- 11. Huijaus, mo1: (Patterni 6) Kävelee suoraan alas, alhaalla ampuu heti // Ei vaihdu pienestä hidastuksesta
- 12. Huijaus, mo2: Scammipatterni, kävelee heti reunalle ja hyppää reunalta. (Ei voi manipuloida järkevästi)
W4
Tulikukka
- 1. Linnake, mo1: Kävelee seinää päin hetken aikaa, hyppää ylös // !HUOM! hidastus putkessa/mapissa nopeuttaa bron hyppäämistä ylös
- 2. Linnake mo2: Kävelee seinää päin, hyppää ylös nopeasti / !HUOM! hidastus putkessa/mapissa nopeuttaa bron hyppäämistä ylös
- 3. Linnapiha mo1: Hyppää heti, ampuu, kävelee seinää päin hetken ja hyppää ylös / !HUOM! noin .5s hidastus muuttaa hundopatterniksi
- 4. Linnapiha mo2: Hyppää heti seinää vasten, kävelee seinää vasten kauan (ylemmältä tasolta kerkee ampuu 4x2 tulipalloa ennenkuin hyppää) / !HUOM! Pienikin hidastus muuttaa hundopatterniksi
- 5. Linnake mo0: (HUNDOPATTERNI) ampuu heti, kävelee seinää vasten hetken ja hyppää ylös
- 6. Linnapiha mo0: Hyppää eteen seinää vasten, hyppää heti taakse, kävelee seinää vasten ja on siinä hetken, hyppää ylös / !HUOM! hundopatternin voi manipuloida 1 aidan hidastuksella, mutta saman IGT saa hyvällä killillä ilman manippia
W5
Tässä käytetään termiä "helppo patterni" se tarkottaa sitä, että fightiin tullessa voi ampua bossia heti aluksi paikallaan paljon ja täytyy vain varoa bron ammuksia
Tulikukka
- 1. 5-8 mo1: (ragekill) Kävelee suoraan koroketta päin, pysyy siinä hetken ja hyppää / !HUOM! hidastus putkessa/inventoryssä nopeuttaa bron hyppäämistä joten mitä nopeammin saa käytettyä pilven sitä helpompi patterni on, 3,5 - 5 aidan hidastus manipuloi helpon patternin
- 2. 5-8 mo2: Älä mene putkeen suoraan, siihen patterniin TODELLA vaikeaa tehdä firekill! Manipulointi 2,5 - 5 aitaa antaa helppoja patterneja.
- 3. 5-8 mo4: (helppo patterni) ampuu heti, kävelee koroketta vasten, ampuu uudestaan, kävelee koroketta vastaan kauan, hyppää / !HUOM! Hidastus muuttaa patternia, mutta pysyy samana firekill helppo tehdä niihin.
- 4. Linnapiha mo1: (helppo patterni) Kävelee koroketta vasten, ampuu matalalle heti kun pääsee siihen, kävelee koroketta vasten kauan / !HUOM! pieni hidastus (noin 1 aita) muuttaa patternin että ampuu ylös, ja hyppää nopeammin, jos enemmän hidastusta se nopeuttaa bron hyppäämistä.
- 5. Linnapiha mo2: (helppo firekill) Ampuu heti ylös, kävelee koroketta vasten hetken, hyppää / !HUOM! Hidastus nopeuttaa bron hyppäämistä tai jos iso hidastus (noin 2+ aitaa) bro ei ammu ja hyppää korokkeelta nopeasti
- 6. Linnapiha mo4: (patterni 1) Kävelee suoraan koroketta päin, pysyy siinä hetken ja hyppää. / !HUOM! hidastus putkessa/inventoryssä nopeuttaa bron hyppäämistä joten mitä nopeammin saa käytettyä pilven sitä helpompi patterni on, 3,5 - 5 aidan hidastus manipuloi helpon patternin
- 7. 5-8 mo0: (hundopatterni) Kävelee koroketta päin hetken, hyppää sitten ylös. (helppo ragekill) // !HUOM! Hidastuksesta -> patterni 1
- 8. Linnapiha mo0: (helppo patterni) Kävelee koroketta päin hetken, ampuu, kävelee koroketta päin noin 2.5s. // !HUOM! pieni hidastus aikaisuttaa ampumista
Sieni
- 9. 5-8 mo1: (Patterni 2) Älä mene putkeen suoraan, siihen patterniin TODELLA vaikeaa tehdä firekill! Manipulointi 2,5 - 5 aitaa antaa helpon patternin.
- 10. 5-8 mo2: Älä mene suoraan putkeen, manipulointi 0.5 - 5 aitaa antaa helppoja firekill patterneja
- 9. 5-8 mo4: (helppo patterni) Kävelee koroketta vasten, ampuu matalalle heti kun pääsee siihen, kävelee koroketta vasten kauan / !HUOM! pieni hidastus ei muuta patternia
- 11. Linnapiha mo1: (Patterni 5) (helppo firekill) Ampuu heti ylös, kävelee koroketta vasten hetken, hyppää / !HUOM! Pieni hidastus ei muuta patteria
- 12. Linnapiha mo2: (Patterni 1) Kävelee suoraan koroketta päin, pysyy siinä tosi pitkään, hyppää. Koska kävelee niin pitkään koroketta vasten voi luokitella helpoksi patterniksi, muista stompata bro ennenkuin se hyppää / !HUOM! Hidastus nopeuttaa bron hyppäämistä (noin 2 aidan hidastus tekee ragekillistä todella tiukan)
- 13. Linnapiha mo4: (Patterni 2) Älä mene putkeen suoraan, siihen patterniin TODELLA vaikeaa tehdä firekill! Manipulointi 2,5 - 5 aitaa antaa helppoja patterneja.
- 14. 5-8 mo0: (helppo patterni) Kävelee koroketta vasten, ampuu matalalle heti kun pääsee siihen, kävelee koroketta vasten kauan / !HUOM! pieni hidastus ei muuta patternia
- 15. Linnapiha mo0: (Patterni 5) (helppo firekill) Ampuu heti ylös, kävelee koroketta vasten hetken, hyppää / !HUOM! Pieni hidastus ei muuta patteria